• Veilig & vertrouwd
  • Snelle levering
  • Ruilen & retourneren
Klantenservice
Winkels

Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?


- Het retourneren van je bestelling kan binnen 14 dagen vanaf de dag dat de bestelling is geleverd.
- Artikelen die op verzoek zijn bedrukt met namen/nummers of sponsorlogo's kunnen we helaas niet retour nemen. (artikel 10.6 van de algemene voorwaarden)
- Stuur het artikel of de artikelen altijd goed verpakt terug (indien mogelijk in de originele verpakking, netjes ingepakt).
- Bij het terugsturen van het artikel(en) altijd de retourbon invullen en toevoegen.
- Gedragen of beschadigde artikelen kunnen wij niet retour nemen. Prijskaartjes en artikelkaartjes mogen 
  niet worden verwijderd van het artikel.
- Vul het retourformulier altijd volledig in.
- Stuur de artikelen op naar:

Intersport Theo Tol BV
Julianaweg 141 W
1131 DH Volendam

  • Het retour zenden van een artikel kan naar het bovenstaand adres. Middels het bijgesloten DHL retourlabel kunt u de zending kosteloos retourneren via een DHL servicepoint. Klik HIER om hetdichtsbijzijnde DHL servicepoint te vinden.
  •  Gratis ruilen of retourneren van internet bestellingen is mogelijk in één van onze filialen. Hierbij is het ook noodzakelijk om het retour formulier in te vullen en mee te nemen naar de winkel. 

Ik heb een verkeerde / beschadigde zending ontvangen, wat moet ik doen?

Helaas kan het voorkomen dat je een verkeerde of beschadigde zending van ons ontvangt. In dit geval kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via ons e-mailadres klantenservice@theotol.nl 

Kan ik het artikel ook omruilen?

Het omruilen van een artikel is mogelijk door op het retourformulier aan te geven waarvoor je het betreffende artikel wilt ruilen. Dit kan zijn een andere maat of een ander artikel. Indien het artikel waarvoor je wilt ruilen goedkoper is zullen wij het resterende bedrag terugstorten op je rekening. Wanneer het artikel waarvoor je wilt ruilen duurder is, zullen wij contact met u opnemen.


Wat zijn de ruilvoorwaarden?

Ruilen of retourneren van artikelen die zijn besteld via onze website is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Voorwaarden:
  • Retouren worden alleen compleet en onbeschadigd geaccepteerd en in een stevige verpakking. 
  • Vul het retourformulier in en voeg deze toe bij het verzenden van de bestelling. 
  • Uit hygiënisch oogpunt vragen wij je om badkleding en ondergoed alleen te passen met ondergoed aan. 
  • Artikelen die voor speciaal zijn bedrukt (naam, nummer of initialen) kunnen niet geruild of retour.

Ruilen of retourneren van internet bestellingen is ook mogelijk bij één van onze winkels.
Hierbij is het ook noodzakelijk om de leveringsbon en het retourformulier in te vullen en mee te nemen naar de winkel.

Afkoelingsperiode


U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het bijgevoegde retourlabel, en retour / herroepingsformulier.
Intersport Theo Tol b.v. vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 

Divide