• Veilig & vertrouwd
  • Snelle levering
  • Ruilen & retourneren
Klantenservice
Winkels

Veelgestelde vragen

Ruilen & Retourneren

  • 1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
    Binnen 14 dagen mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, de originele labels en prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit.
    Vergeet niet het bijgesloten retourformulier in te vullen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

  • 2. Hoe stuur ik de artikelen retour?
    Vul het retourformulier in.

    Met het bijgesloten DHL retour label, kunt u de zending gratis retourneren via een DHL service punt. Kijk op  
    https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop voor het DHL service punt bij u in de buurt.


    De retourzending is geheel gratis!
  • 3. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Wij geven uitsluitend geld terug, wanneer we je bestelling binnen 14 dagen retourneert. Retourneren kan via onze gratis retourservice, of u kunt de artikelen terugbrengen in de winkel.
    Het bedrag wordt teruggestort op de rekening of creditcard waarmee is betaald. Het is helaas niet mogelijk om de retour gebrachte artikelen contant uitbetaald te krijgen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
  • 4. Kan ik een artikel ruilen?
    Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na levering.
    Vul het retourformulier in, en stuur uw zending retour met het bijgesloten DHL retour label.

    Zodra we uw zending hebben ontvangen, zullen wij het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen enkele dagen naar u toe sturen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Uw bestelling plaatsen in de shop gaat eenvoudig.
    Kies het artikel van uw keuze en selecteer vervolgens de maat.
    Voeg het artikel toe aan uw winkelmand door op de knop "toevoegen aan shopping bag"
    Kies in de winkelwagen de gewenste verzendwijze.
    Vul uw kortingscode in. (indien van toepassing)
    Druk vervolgens op de knop bestelling afronden
    Log in op uw account of maak een nieuw account aan*.
    Vul de alle vereiste gegevens in.
    Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.

    * Wanneer u zich registreert spaart u automatisch mee met ons klantenkaart systeem. Wanneer u al een Theo Tol klantenkaart heeft, dan zullen wij uw gegevens koppelen zodat u zowel in de webshop als in de winkel punten spaart.
  • 2. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij proberen je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen bij je af te leveren. Artikelen die bedrukt worden met clublogo's en/of persoonlijke bedrukking, hebben een levertijd van 3 -5 werkdagen.
  • 3. Wat de zijn de betaal mogelijkheden?
    U kunt bij ons betalen met
    iDeal
    Creditcard (Mastercard of Visa)
    Bancontact
    Achteraf betalen via Klarna
  • 4. Verloopt mijn betaling veilig?
    De betaling verloopt via een beveiligde, versleutelde https verbinding. De beveiligde verbinding herken je aan het webadres dat begint met https://
  • 5. Hoe weet ik dat mijn pakket is verzonden?
    Zodra je pakket is verzonden, ontvang je van DHL een e-mail met daarin een Track & Trace code. Via de link in het e-mailbericht is het mogelijk het pakket te volgen via de website van DHL.

Betalen

Divide