• Veilig & vertrouwd
  • Snelle levering
  • Ruilen & retourneren
Klantenservice
Winkels

Veelgestelde vragen

Ruilen & Retourneren

  • 1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
    Binnen 14 dagen mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, de originele labels en prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit.
    Vergeet niet het bijgesloten retourformulier in te vullen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

  • 2. Hoe stuur ik de artikelen retour?
    Vul het retourformulier in.

    Met het bijgesloten DHL retour label, kunt u de zending gratis retourneren via een DHL service punt. Kijk op  
    https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop voor het DHL service punt bij u in de buurt.


    De retourzending is geheel gratis!
  • 3. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Wij geven uitsluitend geld terug, wanneer we je bestelling binnen 14 dagen retourneert. Retourneren kan via onze gratis retourservice, of u kunt de artikelen terugbrengen in de winkel.
    Het bedrag wordt teruggestort op de rekening of creditcard waarmee is betaald. Het is helaas niet mogelijk om de retour gebrachte artikelen contant uitbetaald te krijgen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
  • 4. Kan ik een artikel ruilen?
    Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na levering.
    Vul het retourformulier in, en stuur uw zending retour met het bijgesloten DHL retour label.

    Zodra we uw zending hebben ontvangen, zullen wij het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen enkele dagen naar u toe sturen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Uw bestelling plaatsen in de shop gaat eenvoudig.
    Kies het artikel van uw keuze en selecteer vervolgens de maat.
    Voeg het artikel toe aan uw winkelmand door op de knop "toevoegen aan shopping bag"
    Kies in de winkelwagen de gewenste verzendwijze.
    Vul uw kortingscode in. (indien van toepassing)
    Druk vervolgens op de knop bestelling afronden
    Log in op uw account of maak een nieuw account aan*.
    Vul de alle vereiste gegevens in.
    Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.

    * Wanneer u zich registreert spaart u automatisch mee met ons klantenkaart systeem. Wanneer u al een Theo Tol klantenkaart heeft, dan zullen wij uw gegevens koppelen zodat u zowel in de webshop als in de winkel punten spaart.
  • 2. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij proberen je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen bij je af te leveren. Artikelen die bedrukt worden met clublogo's en/of persoonlijke bedrukking, hebben een levertijd van 3 -5 werkdagen.
  • 3. Wat de zijn de betaal mogelijkheden?
    U kunt bij ons betalen met
    iDeal
    Creditcard (Mastercard of Visa)
    Bancontact
    Achteraf betalen via Klarna
  • 4. Verloopt mijn betaling veilig?
    De betaling verloopt via een beveiligde, versleutelde https verbinding. De beveiligde verbinding herken je aan het webadres dat begint met https://
  • 5. Hoe weet ik dat mijn pakket is verzonden?
    Zodra je pakket is verzonden, ontvang je van DHL een e-mail met daarin een Track & Trace code. Via de link in het e-mailbericht is het mogelijk het pakket te volgen via de website van DHL.

Betalen

Intersport VIP-app

  • 1. Wat is de Intersport VIP-app
    Met de VIP-app van INTERSPORT kun je sparen voor een bedrag dat je weer bij je volgende aankoop kunt gebruiken. Hoeveel voordeel je beleeft aan de VIP-app heb je zelf in de hand. Want hoe meer je koopt, hoe meer je spaart. En jouw bedrag dat je spaart kun je weer inwisselen als korting bij jouw volgende aankoop.
    Zorg dat je altijd op de hoogte blijft van de voordelen van INTERSPORT VIP-app door de nieuwsbrieven, folders, magazines en onze Social kanalen in de gaten te houden.
  • 2. Wat zijn de voordelen van de INTERSPORT VIP-app
    Bij elke aankoop in de INTERSPORT-winkel of spaar je automatisch als je een account hebt bij INTERSPORT. Dit VIP-spaartegoed kun je bij je volgende aankoop inzetten.
  • 3. Waarom is mijn VIP-spaartegoed (nog) niet bijgeschreven?
    VIP-saldo wordt pas bijgeschreven na 14 dagen. Dit heeft te maken met onze retourtermijn van jouw aankoop. Na 14 dagen wordt het spaartegoed bijgeschreven en kun je deze vinden in de app.
  • 4. Ik heb de app gedownload. Wat nu?
    Leuk dat je de VIP-app hebt gedownload! De volgende stap is om je gegevens in te vullen. Als je al klant bent bij INTERSPORT Theo Tol dan kun je inloggen met het mailadres wat bekent is bij ons. Het wachtwoord is het klantnummer wat je hebt ontvangen in de mail van jouw INTERSPORT-winkel, of druk bij het inloggen op "wachtwoord vergeten". Ben je nog geen klant of is jouw emailadres niet bekend bij de INTERSPORT-ondernemer dan kun je een nieuwe account aanmaken.
    Als je alle gegevens invult dan ontvang je meteen € 5,- VIP-spaartegoed van ons.
  • 5. Waarom moet ik een favoriete winkel selecteren?
    De reden dat je een favoriete winkel moet selecteren is dat jouw winkel dan persoonlijke aanbiedingen kan sturen.
  • 6. Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?
    Als je de app opent ga dan naar “Meer” en dan “Profiel”. Daar zie je meteen jouw gegevens staan en kun je die eenvoudig wijzigen.
  • 7. Als ik mijn gegevens wijzig in de app, wordt het dan ook bij mijn favoriete winkel gedaan?
    Ja, alle gegevens worden overal aangepast, zowel in de app, winkel als op de webshop als je daar een account hebt.
  • 8. Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?
    Ben je je wachtwoord kwijt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de app of webshop. Je VIP-spaartegoed blijft gewoon bewaard. Ben je vergeten aan welk e-mailadres jouw account gekoppeld is, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch te bereiken via 0299-760161 of stuur een mail naar klantenservice@theotol.nl
  • 9. Kan ik mijn spaartegoed ook inwisselen in de webshop?
    Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk, maar daar zijn we mee bezig. Wij verwachten dat in het voorjaar van 2018 gereed te hebben. 
  • 10. Moet ik altijd mijn hele spaartegoed inzetten?
    Nee, je kunt ook een gedeelte van jouw VIP-spaartegoed inzetten bij jouw aankoop.
  • 11. Wat is er gebeurd met mijn oude spaarpunten bij Intersport Theo Tol?
    Wij hebben al uw punten 8 november uitgekeerd. U tegoed is beschikbaar in ons kassasysteem, of via onze webshop. (mits uw mailadres bij ons bekend is)
  • 12. Behoud ik mijn spaartegoed als ik iets retourneer?
    Als je een artikel retourneert, vervalt het bedrag dat je hiermee gespaard hebt. Dus breng je een artikel van € 10,- terug, dan gaat er € 0,40 van je VIP-spaartegoed af.
  • 13. Waarvoor kan ik mijn spaartegoed inwisselen?
    Je kunt VIP-spaartegoed inwisselen voor een korting op je volgende aankoop.
  • 14. Hoe zet ik VIP-saldo in?
    Via de app kun je saldo inzetten. Als je de VIP-app opent en dan naar VIP-saldo gaat dan kun je daar klikken op +VIP-saldo inzetten. In de winkel laat je dan je digitale pas zien door te klikken op het oranje icoontje in de app. Wij scannen de barcode en dan wordt het bedrag dat je ingezet hebt via de app van jouw aankoop afgetrokken.
  • 15. Hoe lang is mijn VIP-saldo geldig?
    Je VIP-tegoed is 24 maanden geldig. Doe je in deze 24 maanden geen aankoop bij INTERSPORT dan vervalt je VIP-spaartegoed.
Divide